Word lid!

CONTRIBUTIE TURNEN/FREERUN (vanaf seizoen 2023-2024)

1 uur les

1,5 uur les

2 uur les

3 uur les

Overige lesuren

Klik hier

Contributie bedrag per maand. Verdeeld over 12 maanden (incl. vakanties).

Sportfonds: lukt het financieel even niet. Kijk dan ook eens bij het sportfonds.

Korting bij meerdere leden uit een gezin:

Inschrijfgeld (eenmalig)

Ieder extra lid uit hetzelfde gezin is geen inschrijfgeld verschuldigd.

BONDSCONTRIBUTIE 2024

Leden van 0 t/m 15 jaar

Leden van 16 jaar of ouder

Betaling contributie

De contributie dient vooraf te worden betaald en betreft een maandcontributie (verdeeld over 12 maanden). De inning ervan geschiedt maandelijks via automatische incasso.
Na het twee keer storneren van de contributie, zonder overleg met onze penningmeester, wordt bij elke opvolgende stornering € 5,00 administratiekosten extra in rekening gebracht. Mogelijk kan dit bedrag cumulatief verhoogd worden bij uitblijvende communicatie.

Betaling bondscontributie

De bondscontributie wordt elk jaar eenmalig in de maand januari, apart van de maandelijkse contributie geïncasseerd.

Opzeggen en opzegtermijn

De opzegtermijn voor het beëindigen van het lidmaatschap is 3 maanden.
Opzegging kan enkel en alleen per email vóór het einde van de maand geschieden bij onze ledenadministratie.

Overgangsperiode
Bij vermindering van uren is er een overgangsperiode van 2 maanden tenzij dit vanuit de leiding geïnitieerd is. De mutatie kan enkel en alleen per email vóór het einde van de maand geschieden bij onze ledenadministratie. Dit geld alleen voor de recreatie en freerun groepen.

Wedstrijdkosten
Wedstrijdkosten worden 2x per jaar apart in rekening gebracht.

Het gemeentebestuur van Ede vindt het belangrijk dat iedereen mee kan doen aan de maatschappij. Ook inwoners met een laag inkomen en beperkt eigen vermogen. Ga hiervoor naar www.ededoetmee.nl. Vink bovenstaande optie ‘Ja’ pas aan, nadat u van de gemeente akkoord hebt gekregen op de regeling.

Toestemming gebruik beeldmateriaal

Heeft u interesse om de club te steunen met vrijwilligerswerk?
Vink hieronder uw keuze aan.

Indien minderjarig: Vul de naam & e-mailadres van een ouder/voogd in